Broidit-podcast tuo muodin, viihteen ja katukulttuurin näyttävästi yhteen. Juontajina nähdään Sini Sabotage ja Jekku Berglund, joiden tyyli ja kemia eivät jää huomaamatta.
Perjantaina 18. huhtikuuta julkaistu Broidit on uusi visuaalisesti näyttävä videopodcast, joka tuo muodin, viihteen ja katukulttuurin yhteen täysin uudella tavalla. Juontajina toimivat Sini Sabotage ja Jekku Berglund – kaksi pitkän linjan tekijää Helsingin muoti- ja musiikkikentältä. Podcast on Klangin uuden tuotantoyhtiön Klangi Studiosin käsialaa, ja sen lanseeraus on toteutettu poikkeuksellisella tasolla yhdessä Vogue Scandinavian ja Kauppakeskus Forumin kanssa. Ohjelma on kuvattu osittain NH Collection Helsinki Grand Hansa -hotellin presidenttisviitissä.
Inspiraatiota ja tyyliä kaikille
Yhteisellä lempinimellään Broidit tunnettu juontajapari halusi tuoda pukeutumisen, kauneuden ja lifestyle-aiheet helposti lähestyttävään ja viihdyttävään muotoon.
– Meiltä aina kysytään, mistä ostit ton, tai mitä kannattais laittaa päälle. Haluttiin tehdä inspiroivaa ja helposti lähestyttävää sisältöä kaikille, joita tyyli ja itsevarmuus kiinnostaa, juontajat kertovat.
Vieraina tuttuja nimiä ja tunnusbiisi artistinimellä Broidit
Broidit-podcast yhdistää juontajakaksikon saumattoman kemian, ajankohtaiset vieraat ja yleisön osallistamisen stailausosuuksien kautta. Ensimmäisellä kaudella mukana ovat muun muassa Olga, Siim Liivik, Ares, Janita Autio, Salah Isse Mohamed ja Isaac Sene. Haastattelut toteutetaan NH Collection Grand Hansan presidenttisviitin sängyssä, ja lisäksi Sini ja Jekku stailaavat kuulijoitaan livenä Kauppakeskus Forumissa.
Podcast sai myös oman tunnuskappaleen, kun kaksikko suuntasi studioon yhdessä tuottaja Perttu Kurttilan kanssa. Tuloksena syntyi kappale Tyylikkäin, joka julkaistiin artistinimellä Broidit.
– Todella iso kiitos Pertulle, joka lähti tähän messiin! Me mentiin alun perin tekee meidän BROIDIT-podille tunnaria, ja sit siitä tuliki kokonainen biisi. Toivottavasti ihmiset ottaa tän pilke silmäkulmassa vastaan, niinku meki sitä tehdessä, Sini ja Jekku toteavat.
Vogue Scandinavian huomio ja jakelut YouTubessa ja Spotifyssa
Broidit noteerattiin heti kansainvälisesti, kun Vogue Scandinavia kutsui ohjelmaa ”Suomen uudeksi feel-good fashion -videopodcastiksi, joka ravistelee kenttää ja tuo muodin takaisin ruudulle.”
Ensimmäinen tuotantokausi sisältää 12 jaksoa, jotka julkaistaan perjantaisin YouTubessa ja Spotifyssa.
– Saat aina jotain hyödyllistä ja hauskaa – tästä tää lähtee!, Sini ja Jekku lupaavat.
Broidit-podcast on katsottavissa ja kuunneltavissa YouTubessa ja Spotifyssa.
Lue lisää ajankohtaisia uutisia podcasteista!