Inside Out – mielen sopukoissa 2 saapuu suoratoistopalveluihin

Inside Out – mielen sopukoissa 2 saapuu suoratoistopalveluihin 25. syyskuuta, kun Disney+ julkaisee ennätyksiä rikkovan animaatiohitin. Elokuva on noussut kaikkien aikojen kahdeksanneksi tuottoisimmaksi elokuvaksi, ja Suomessa se on vuoden toiseksi katsotuin.

Disneyn ja Pixarin animaatiojätti Inside Out – mielen sopukoissa 2 jatkaa ennätyksellistä matkaansa maailman elokuvateattereissa, ja nyt elokuva on saanut vahvistuksen suoratoistojulkaisulleen. Inside Out 2 saapuu Disney+ -palveluun keskiviikkona 25. syyskuuta, ja sen odotetaan keräävän valtavaa kiinnostusta myös kotikatsomoissa.

Yli 1,65 miljardin dollarin lipputulot

Elokuva on jo nyt ylittänyt historiallisen 1,65 miljardin dollarin rajapyykin, tehden siitä kahdeksanneksi eniten tuottaneen elokuvan kautta aikojen. Viimeisimpien tietojen mukaan se on ohittanut Jurassic Worldin (2015) ja Leijonakuninkaan (2019), asettuen listan kärkipäähän kaikkien aikojen tuottoisimpien animaatioiden joukossa. Saavutus nostaa elokuvan ennennäkemättömään asemaan Pixarin ja Disneyn tuotannossa, mikä enteilee myös sen suoratoistojulkaisun menestystä.

Lue myös: Inside Out 2 rikkoi yleisöennätyksen Suomessa – Vuoden katsotuin ensi-ilta

Menestys Suomessa jatkuu

Suomessa Inside Out 2 on vuoden toiseksi katsotuin elokuva, ja se on kerännyt jo yli 343 000 katsojaa. Tämä tekee elokuvasta suurimman animaatiohitin maassa, jääden vain Myrskyluodon Maijan taakse vuoden 2024 katsojaluvuissa. Elokuvan suosio kotimaisissa elokuvateattereissa kertoo sen syvästä yhteydestä eri-ikäisiin katsojiin, ja teemat tunteista ja kasvamisesta resonoivat erityisesti nuorten ja perheiden keskuudessa.

Lue myös: Inside Out 2 -elokuvan suomeksi puhutut ääninäyttelijät julkistettu

Uudet tunteet ja suuret muutokset Rileyn elämässä

Inside Out – mielen sopukoissa 2 jatkaa teini-ikäisen Rileyn mielenmaiseman tutkimista. Elokuvassa uudet tunteet, kuten Ahdistus, Ennui ja Nolous, tuovat mukanaan haasteita Rileyn kasvavaan persoonallisuuteen. Kriitikot ovat ylistäneet elokuvaa sen kyvystä käsitellä teini-iän monimutkaisia tunteita, ja Rotten Tomatoes on antanut sille ”Certified Fresh” -tunnustuksen. Elokuva on kuvailtu muun muassa ”ehdottomaksi täydellisyydeksi” ja ”unohtumattomaksi kokemukseksi.”

Lue myös: Elokuva-arvostelu: Inside Out – mielen sopukoissa 2

Disney+: kampanja uudelle tasolle

Disney+ on myös käynnistänyt kampanjan, jossa uusia ja palaavia asiakkaita houkutellaan kolmen kuukauden tilaukseen hintaan 3,99 €/kk. Tarjous on voimassa perjantaihin 27. syyskuuta asti, mikä osuu juuri Inside Out 2:n julkaisun aikaan ja mahdollistaa katsojille elokuvan katsomisen erityisen edullisesti. Tarjous on vahva vetonaula, joka pyrkii kasvattamaan palvelun tilaajamääriä globaalisti.

Kaiken kaikkiaan, Inside Out 2 jatkaa voitokasta kulkuaan niin elokuvateattereissa kuin pian suoratoistopalveluissakin.

Viimeisimmät artikkelit

Liittyvät artikkelit